400 GT

1966 yılında Lamborghini bir arka koltuk ve daha genel iç mekan için yer yaptığı 2 +2 denilen 350 ve 400 GT daha büyük bir versiyonu hazırlandı.

Bu ekstra bir oda ve oturma alanı en üst düzeyde kullanıcı dostu büyük touring yapmak için Lamborghini hedefi izledi. O köklü ve iyi yarıştı Ferrari almak için iş en iyi bazı istihdam.

İlk 350 prototip Franco Scaglione tarafından tasarlanmıştır. Bu ağır seri üretim için tasarım üretmek zorunda Carrozzeria Touring tarafından güncellenmiştir. 120 araba sonra, model 400 GT 2 +2 içine Touring tarafından yeniden revize edilmiştir. Muhtemelen 350 GT ve 400 2 +2 arasında en Gammaz fark eşleştirilmiş farlar, ama araba 4 kişilik neredeyse tamamen yeni olmak önemli farklılıklar bir dizi var.

Bu yeni model özgün tasarım uygun olamazdı koltuk arka dizi ağırladı. Touring 350 GT zarif oranlarda kaybetmeden iç mekan artan büyük ilgi ödemek zorunda kaldı. Bunu yapmak için, onlar aynı ön cam muhafaza, ama floorpan indirdi ve biraz uzun boylu tüm vücudu steched. Ekstra yüksekliği yüksek beltlıne gelir ve vücut kırışık için ön tekerlek kemer üst ekstra alan incelerken 400 GT belirgin uzun. Sonuç 2,6 inç yüksek ama 350 GT ile orantılı olarak çok benzer bir otomobil.

Diğer yerden tasarruf önlemleri arka kontrol kolları ters ve tamamen arka cam yeniden şekillendirilmesi dahil. Bu bir yeniden şekillenen bagaj kapağı ve erken model çift dolgu yerine, sağ tarafı C sütünü oturdu tek bir yakıt deposu için izin verdi.

Muhtemelen 350 GT ve 400 2 +2 arasında en Gammaz fark erken heykel birimleri yerine eşleştirilmiş farlar olduğunu. Bu Amerikan güvenlik yönetmeliklerine uymak için gerekli idi. Diğer detay farklılıklar ekstra ön silecek ve yeni, daha temel bir pano göstergeleri içerir. Bazı araba erken tasarım özellikleri taklit etmek değiştirilmiştir.

Üretim maliyetleri ve artış dayanıklılık kaydetmek için, organları alüminyum çelik değiştirildi. Bu yeni model giden 350 GT çok daha ağır olduğu anlamına geliyordu. Sadece gövde ve kaput alüminyum kaldı.

Yeni V12 bir Lamborghini tasarlanmış beş-ileri şanzıman oldu bağlı. Bu eski ZF ünitesi yerine ve daha az gürültü yapmak ve beş vites Porsche syncro halkaları ile kullanımı daha kolay olduğu düşünülüyordu. Arka Salisbury diferansiyel de bir Lamborghini birimi tarafından replanced edildi. Şasi bilgileri hemen hemen aynı kaldı. Sadece bahar ve şok oranları büyük çelik gövde artan ağırlığı ile başa çıkmak için değiştirildi.

400 GT 2 +2 Cenevre Motor Show’da Mart ayında yayınlandı. Bu Ferrari 330 GT, Jaguar E-Type 2 +2 ve Maserati Sebring 3500 Tarım Ataşeliğinden GTIS yön rekabet oldu.

Üretim iki yıl sonra 400 GT iki kat 350 out-üretti. Sağdan direksiyonlu vardı çok az olan hemen altında 250 örnekler, yapılmıştır. İki özel gövdeli 2 +2 s yapılmıştır. Bir daha-açısal araba Touring ile Uçan Yıldız II ve Monza 400 adı verilen Neri & Bonacini tarafından ikinci bir daha çirkin araba çağırdı.
Read more at http://www.supercars.net/cars/942.html#Hy4GCPJgZZmix5bp.99

Lamborghini 400 GT 2 +2
400GT.JPG

1967 Lamborghini 400GT
Üretici Automobili Lamborghini SpA
Üretim 1966-1968
247 inşa [ 1 ]
Öncel Lamborghini 350GT
Halef Lamborghini Islero
Gövde stili 2 kapılı coupé
Düzen FR düzeni
Motor 3929 cc V12
Transmisyon 5-ileri manuel
Dingil açıklığı 2.550 mm
Uzunluk 4.470 mm 
Genişlik 1.727 mm 
Yükseklik 1.257 mm 
Boş ağırlık 1.472 kg 
Tasarımcı Carrozzeria Touring

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s